لنز دست دوم نیکون Nikon 18-55mm

نمای کلی

لنز 18-55 میلی متری نیکون مورد استفاده، یک لنز زوم جهانی است که برای دوربین های DSLR نیکون طراحی شده است. این لنز دارای فاصله کانونی 18 تا 55 میلی متر است که به شما امکان می دهد در محدوده وسیعی از فواصل کانونی عکاسی کنید.

این لنز دارای حداکثر دیافراگم f/3.5-5.6 است که به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف عکاسی کنید. علاوه بر این، این لنز دارای سیستم فوکوس خودکار سریع و روان است که به شما امکان عکاسی از سوژه های متحرک را می دهد. این لنز برای عکاسی پرتره، عکاسی منظره، عکاسی خیابانی و عکاسی در سفر مناسب است. همچنین به دلیل فاصله کانونی 18-55 میلی متر، این لنز برای عکاسی در شرایط کم نور مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این لنز می‌توان به تثبیت‌کننده تصویر (VR)، لنز با پوشش فوق‌العاده یکپارچه برای بهبود کیفیت تصویر و کاهش انعکاس نور، فاصله کانونی حداقل ۲۸ سانتی‌متر برای عکاسی ماکرو و پوشش سطحی ED (Extremely Low Dispersion) برای کاهش اعوجاج اشاره کرد. ، رنگی است.

از مزایای این لنز می توان به محدوده فاصله کانونی استثنایی، سیستم تثبیت کننده تصویر، فوکوس خودکار سریع و روان، کیفیت تصویر بالا و قابلیت استفاده در شرایط نوری مختلف اشاره کرد. علاوه بر این، از این لنز می توان در شرایط نوری مختلف، عکاسی در فضای باز و داخلی، عکاسی در سفر و عکاسی خانوادگی استفاده کرد.

ویژگی های لنز 18-55 میلی متری نیکون

  • فاصله کانونی 18-55 میلی متر
  • حداکثر دیافراگم f/3.5-5.6
  • سیستم فوکوس خودکار سریع و روان
  • تثبیت کننده تصویر (VR)
  • لنز با پوشش فوق العاده یکپارچه برای بهبود کیفیت تصویر و کاهش انعکاس نور
  • فاصله کانونی حداقل 28 سانتی متر برای عکاسی ماکرو
  • پوشش سطح ED (پراکندگی بسیار کم) برای کاهش انحراف رنگی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم نیکون Nikon 18-55mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم نیکون Nikon 18-55mm"، کلیک کنید.