لنز دست دوم سیگما Sigma 30mm

نمای کلی

استفاده شده Sigma 30mm F1:1.4 DC Hs برای کانن یک لنز پرایم پیشرفته و فشرده است، یک لنز با طول معمولی جهانی برای دوربین‌های Canon EF APS-C.

با حداکثر دیافراگم روشن f/1.4، این لنز در شرایط نوری دشوار برتری دارد و همچنین کنترل بیشتری بر عمق میدان برای جداسازی سوژه ها از طریق فوکوس انتخابی فراهم می کند. طراحی اپتیکال شامل یک عنصر غیر کروی است که به کاهش اعوجاج و انحرافات کروی کمک می کند، بنابراین می توانید رندر دقیق سوژه و وضوح بالا را مشاهده کنید. یک پوشش فوق العاده چند لایه نیز برای سرکوب هاله ها و تابش خیره کننده برای کنتراست بیشتر هنگام کار در شرایط نوری روشن روی عناصر جداگانه اعمال می شود. این لنز مکمل دارایی های نوری، دارای یک موتور Hyper Sonic با سیستم فوکوس عقب است که فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را همراه با فوکوس دستی ثابت ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سیگما Sigma 30mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سیگما Sigma 30mm"، کلیک کنید.