لنز دست دوم سیگما Sigma 20-40mm

نمای کلی

لنز سیگما 20-40 میلی متری F2.8 استفاده شده برای کانن یک لنز با فاصله کانونی 20-40 میلی متری f/2.8 حداکثر دیافراگم است که برای دوربین های کانن طراحی شده است. این لنز در سال 2003 عرضه شد.

ساختار این لنز شامل 16 عنصر در 12 گروه است که یک عنصر کروی در گروه اول قرار می گیرد که برای کاهش افت نوری و جلوگیری از تار شدن تصویر استفاده می شود. علاوه بر این، این لنز دارای یک پوشش چند لایه برای کاهش انعکاس نور و تضمین تصاویر با کیفیت بالا است.

این لنز با فاصله کانونی بین 20 تا 40 میلی متر، برای فیلمبرداری و عکاسی صنعتی بسیار مناسب است. همچنین فاصله کانونی حداقل 30 سانتی متری این لنز برای عکاسی ماکرو قابل استفاده است.

وزن این لنز در حدود 595 گرم، ابعاد 8.2 در 8.6 سانتی متر، قابل حمل است و به لطف دیافراگم f/2.8، توانایی تولید عکس های واضح در شرایط کم نور را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سیگما Sigma 20-40mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سیگما Sigma 20-40mm"، کلیک کنید.