لنز دست دوم سیگما Sigma 18-35mm

نمای کلی

لنز دست دوم سیگما 18-35 میلی‌متری F1: 1.8DC برای نیکون با طراحی سریع و انعطاف‌پذیر منحصربه‌فرد خود، این زوم سری Art است که زاویه‌های عریض تا فواصل کانونی معمولی را پوشش می‌دهد.

دارای حداکثر دیافراگم ثابت بسیار روشن f/1.8 است که برای استفاده در شرایط نوری دشوار مناسب است و کنترل عمق میدان قابل توجهی را در سراسر محدوده زوم ارائه می دهد. طراحی اپتیکال شامل مجموعه ای از SLD ها و عناصر غیرکروی است که با حذف انحرافات مختلف، حاشیه های رنگی و اعوجاج به دستیابی به وضوح و وضوح بالا کمک می کند. یک پوشش چندگانه فوق العاده نیز اعمال شده است که شعله ور شدن و هاله لنز را برای بهبود کنتراست و دقت رنگ کنترل می کند. این 18 تا 35 میلی متری که ویژگی های نوری را متعادل می کند، از یک موتور پیشرفته Hyper Sonic به همراه طراحی فوکوس داخلی برای ارتقای فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سیگما Sigma 18-35mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سیگما Sigma 18-35mm"، کلیک کنید.