لنز دست دوم سیگما Sigma 10mm Fisheye

نمای کلی

استفاده شده Sigma 10mm Fisheye F1:2.8DC HSM برای لنز کانن برای دوربین های دیجیتال SLR مجهز به سنسورهای تصویر اندازه APS-C، لنزی است که میدان دید مستطیلی 167 درجه را در همه جهات ثبت می کند (هنگامی که روی دوربین SLR کانن نصب می شود). میدان دید مورب این لنز چشم ماهی تصاویر قابل توجهی با پرسپکتیو اغراق آمیز و اعوجاج ایجاد می کند.

حداقل فاصله کانونی 5.3 اینچ (13.5 سانتی متر) و حداکثر بزرگنمایی 1:3.3 به سوژه ها اجازه می دهد تا 0.7 اینچ (1.8 سانتی متر) از جلوی عنصر لنز نزدیک شوند. این قابلیت فوکوس نزدیک امکان عکاسی از نزدیک را فراهم می کند و می توان از عمق میدان زیاد که طیف وسیعی از سوژه ها را پوشش می دهد نیز استفاده کرد. حتی آشناترین و معمولی‌ترین سوژه‌ها را می‌توان با عباراتی جدید و غافلگیرکننده از طریق چشم‌اندازهای اغراق‌آمیز و اثرات اعوجاج غیرمعمول به تصویر کشید. برای اندازه گیری های آکادمیک و فنی مانند اندازه گیری زاویه جامد، اندازه گیری پوشش ابری و واقعیت مجازی مناسب است.

لنزهای DC منحصرا برای دوربین های دیجیتال SLR طراحی شده اند. دایره تصویر (پشت لنز) به گونه ای ساخته شده است که با ابعاد کوچکتر مورد استفاده برای سنسور تصویر در دوربین های دیجیتال مطابقت داشته باشد. در نتیجه، این لنزها فشرده تر و سبک تر هستند و برای دوربین های دیجیتال SLR مناسب تر هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سیگما Sigma 10mm Fisheye" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سیگما Sigma 10mm Fisheye"، کلیک کنید.