لنز دست دوم سامیانگ Samyang 35mm

نمای کلی

لنز Samyang 35mm F1:1.4 AS UMC مورد استفاده، یک لنز استاندارد با زاویه دید است که برای سنسورهای اندازه APS-C فول فریم طراحی شده است. هنگامی که با سنسور APS-C استفاده می شود، فاصله کانونی معادل 35 میلی متر، 56 میلی متر است. برای کار در موقعیت های مختلف، از منظره گرفته تا پرتره، مناسب است. حداکثر دیافراگم سریع f/1.4 برای کارهای در نور کم و برای کنترل بیشتر بر روی فوکوس انتخابی و جلوه های عمق میدان کم مفیدتر است.

دو عنصر با ضریب شکست بالا و یک عنصر کروی در طراحی اپتیکال گنجانده شده اند تا انحرافات رنگی را به حداقل برسانند تا تصاویر واضح تری تولید کنند. برای کاهش انعکاس سطح و جلوگیری از شعله ور شدن لنز و هاله برای بهبود انتقال نور و تصاویر غنی تر با کنتراست غنی، یک پوشش UMC نیز روی عناصر لنز اعمال می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سامیانگ Samyang 35mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سامیانگ Samyang 35mm"، کلیک کنید.