لنز دست دوم سامیانگ Samyang 14mm T3.1 ED AS UMC II

نمای کلی

لنز Samyang 14mm T3.1 ED AS UMC II مورد استفاده، یک لنز فوق عریض فوکوس دستی است که برای دوربین های Full-Frame و APS-C طراحی شده است. Samyang 14mm T 3.1 دارای عملکرد نوری فوق العاده و قیمت عالی است. حتی زمانی که در حداکثر دیافراگم T 3.1 استفاده می شود، کیفیت تصویر بسیار بالا است. این یک لنز عالی برای فیلمبرداران حرفه ای و آماتور است. سامیانگ 14 میلی‌متری T 3.1 دارای بدنه مقاوم و کاپوت لنز گلبرگ داخلی برای جلوگیری از شعله‌ور شدن غیر ضروری است.

از آنجایی که لنز به یک حلقه فوکوس قوی مجهز شده است، می توان از آن با سیستم ردیابی فوکوس استفاده کرد. با حلقه جداگانه دیافراگم بدون پله، می توانید دیافراگم را بی صدا و روان تغییر دهید. مقیاس فاصله و اعداد T در دو طرف لنز نیز راحتی عکسبرداری را فراهم می کند. در نهایت، تمام لنزهای Samyang Cine دارای طول و دمای رنگ یکسانی هستند، بنابراین می توان آنها را به راحتی در هنگام عکاسی تغییر داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سامیانگ Samyang 14mm T3.1 ED AS UMC II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سامیانگ Samyang 14mm T3.1 ED AS UMC II"، کلیک کنید.