لنز دست دوم توکینا Tokina 16-28mm F2.8mm for nikon

نمای کلی

با طراحی درخشان، Tokina 16-28mm F2.8mm برای نیکون یک زوم با زاویه گسترده همه کاره است که برای کاربردهای منظره، معماری و عکاسی نجومی مناسب است.

حداکثر دیافراگم ثابت جفت f/2.8 با میدان دید وسیع برای ایجاد یک لنز ایده‌آل برای کار در شرایط نوری موجود و برای استفاده از تکنیک‌های عمق میدان کم. طراحی اپتیکال شامل عناصر شیشه‌ای غیرکروی با پراکندگی کم است که به کنترل اعوجاج و پخش‌های رنگی در سراسر محدوده زوم کمک می‌کند تا تصاویری واضح، شفاف و با دقت رنگ تولید کند. یک پوشش چند لایه نیز برای جلوگیری از تابش خیره کننده و شبح برای بهبود کنتراست هنگام کار در شرایط روشن و نور پس زمینه روی عناصر جداگانه اعمال می شود. مکمل طراحی نوری، یک سیستم فوکوس پیشرفته است که از موتور DC، ماژول Silent Drive، سنسور مغناطیسی GMR و طراحی فوکوس داخلی برای ارائه فوکوس بی‌صدا و سریع متناسب با نیازهای تصاویر ثابت و ویدیو استفاده می‌کند. مکانیسم کلاچ فوکوس تک لمسی همچنین امکان جابجایی سریع بین تنظیمات فوکوس خودکار و دستی را فراهم می کند. علاوه بر این، این دیافراگم 16-28 میلی‌متری f/2.8 دارای دیافراگم 9 تیغه‌ای است که کیفیت بوکه خوبی ایجاد می‌کند و دارای یک هود لنز داخلی برای محافظت از عنصر جلویی حباب در برابر نور سرگردان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم توکینا Tokina 16-28mm F2.8mm for nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم توکینا Tokina 16-28mm F2.8mm for nikon"، کلیک کنید.