فعال شدن آشپزخانه های مهدوی زنجان در ماه رمضان

فعال شدن آشپزخانه های مهدوی زنجان در ماه رمضان

تیتو/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان به اجرای طرح اطعام مهدوی در این استان اشاره کرد و گفت: 65 آشپزخانه در این طرح در سطح استان ایجاد شده است.

روح اله صالحی امروز (شنبه 4 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه هایی که توسط کمیته امداد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی و هیات های مذهبی مساجد ایجاد شده، از ابتدای ماه رمضان تاکنون، 23 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده های تحت حمایت و نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان افزود: از ابتدای ماه رمضان امسال در قالب این طرح 19 میز پذیرایی افطاری ساده دایر شده و در قالب آن 40 هزار و 710 افطاری ساده و هشت هزار و 161 بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

صالحی گفت: بیش از هشت هزار بسته غذایی نیز بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی به سه شکل اجرا می شود، گفت: توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم میان جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح است که به همکاری خیران، نیکوکاران، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعال شدن آشپزخانه های مهدوی زنجان در ماه رمضان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعال شدن آشپزخانه های مهدوی زنجان در ماه رمضان"، کلیک کنید.