فعالیت ۲۵۲ تیم عملیاتی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در انتخابات

فعالیت ۲۵۲ تیم عملیاتی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در انتخابات

تیتو/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۲ تیم‌ عملیاتی این شرکت امروز جمعه به صورت آماده باش کامل بوده و تمام توان خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار مراکز انتخاباتی به کار می‌گیرند.

محمد رئیسی در گفت و گو با تیتو، اظهار کرد: لغو تمامی مرخصی‌ها، استفاده از مولدهای اضطراری، بازدید از مراکز اخذ رأی، برگزاری نشست ها و جلسات توجیهی، کنترل و سرویس شبکه‌های توزیع از جمله اقدامات انجام شده برای تامین برق پایدار مراکز انتخاباتی است.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای ستادی، مدیریتی، گروه‌های حراستی و عملیاتی با ناوگان مجهز به منظور حفاظت از تاسیسات توزیع برق و رفع معایب احتمالی در صورت بروز حوادث فنی آماده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، ضمن دعوت از تمامی مردم این استان جهت حضور در انتخابات، گفت: کارکنان این شرکت علاوه بر تامین برق پایدار مراکز انتخاباتی در حضور باشکوه پای صندوق های رای اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: شماره تلفن ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق این استان، روز برگزاری انتخابات علاوه بر رفع مشکلات مردم به صورت ویژه پاسخگوی حوادث برق خاص شعب انتخاباتی و مراکز مرتبط است.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت ۲۵۲ تیم عملیاتی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در انتخابات" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت ۲۵۲ تیم عملیاتی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در انتخابات"، کلیک کنید.