فراخان ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

فراخان ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری گفت: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با همکاری معاونت فنی و عمرانی و به منظور بهره‌مندی از ایده‌ها و ظرفیت فکری کارکنان در خصوص “رفع مسائل فنی و عمرانی ” فراخوان ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته وی، پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه‌ی فنی و عمرانی در سه محور با عناوین راهکارهای نوین مدل‌سازی و توسعه درآمد پایدار در پروژه‌های عمرانی- مدیریت منابع آب، بازچرخانی، سیلاب و آب‌های سطحی- فناوری‌ها، مصالح و روش‌های نوین در اجرا و نظارت پروژه‌های احداثی و نگهداشت ابنیه و معابر ثبت می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری با بیان این‌که فراخوان از تاریخ ۰۱/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ تا ۳۱/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای مرکز نوسازی و تحول اداری داده شده است، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند از طریق میز کار خود (قسمت فراخوان نظام پیشنهادها) به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

الفت‌پور در پایان خاطر نشان کرد: برای هر شرکت کننده، ثبت یک پیشنهاد فردی و یک پیشنهاد گروهی مازاد بر سهمیه سالانه در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخان ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخان ثبت پیشنهادهای خبرگان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.