سینماهای مشهد تا پنجشنبه تعطیل است

سینماهای مشهد تا پنجشنبه تعطیل است

به گزارش تیتو از خراسان، سوسن محمدزاده در گفتگویی با اشاره به وضعیت فعالیت سینماهای مشهد در روزهای پایانی ماه صفر، اظهارکرد: مقرر شده سینماهای مشهد از غروب روز یکشنبه، ۱۱ شهریور به مناسبت شهادت امام حسن(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) تا صبح روز سه‌شنبه، ۱۳ شهریور و از غروب روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور تا صبح روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه، به مناسبت شهادت امام رضا(ع) تعطیل باشند.

وی گفت: سینماهای مشهد برای احترام به حضرت ثامن‌الحجج(ع) و ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر از صبح امروز تا صبح پنجشنبه، ۱۵ شهریور سینمای خود را تعطیل کرده‌اند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی افزود: با این وجود باز هم تاکید می‌شود که ممانعتی برای فعالیت سینماهای مشهد تا غروب روز یکشنبه و از صبح تا غروب روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور وجود ندارد.

محمدزاده در خصوص فعالیت سینماهای خراسان رضوی تصریح کرد: این وضعیت برای سینماهای سایر شهرستان‌های استان به غیر از مشهد نیز برقرار است، اما معمولا فقط سینماهای مشهد در ۴ روز پایانی ماه صفر تعطیل هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سینماهای مشهد تا پنجشنبه تعطیل است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سینماهای مشهد تا پنجشنبه تعطیل است"، کلیک کنید.