سانحه ترافیکی محور شازند به توره ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

سانحه ترافیکی محور شازند به توره ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

بهروز ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار تیتو، اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۳۱ امروز (پنجشنبه) و طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس استان گزارشی مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و تیبا در محور شازند به توره بعد از دانشگاه آزاد شازند، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانی از پایگاه‌های اورژانس توره به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان مرکزی افزود: این حادثه ۱۱ مصدوم در پی داشت که از این تعداد ۴ مصدوم با آمبولانس به بیمارستان تأمین اجتماعی شازند و ۷ مصدوم دیگر توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک منتقل شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سانحه ترافیکی محور شازند به توره ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سانحه ترافیکی محور شازند به توره ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.