روستای هجیج گازدار شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

روستای هجیج گازدار شد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، آیین بهره برداری از طرح پیچیده گازرسانی به 7 روستای شهرستان پاوه با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در روستای کوهستانی و زیبای هجیج و در جوار امامزاده سیّد عبیدالله (معروف به کوسه هجیج) برگزار شد.

در این آیین امام جمعه و فرماندار شهرستان پاوه و مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه حضور داشتند.

در این آیین طرح گازرسانی به 7 روستا و یک واحد تولیدی-صنعتی پاوه با اعتبار 765 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گازرسانی به این روستاهای زیبا از جمله روستای هجیج که به دلیل مسیر سخت و کوهستانی، پروژه را با سختی های زیادی روبرو کرد، در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

موانع و مسیر دسترسی به این روستاها برای اجرای پروژه گازررسانی آنقدر پیچیدگی فنی داشت (از جمله ممنوعیت عبور خطوط لوله از تونل ها) که حتی بسیاری از کارشناسان و ساکنان این روستاها رسیدن گاز به این مناطق را نشدنی می دانستند.

در مراسم افتتاح امروز، اهالی روستا و مردم منطقه هم حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روستای هجیج گازدار شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روستای هجیج گازدار شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.