رفع مشکل 267 واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان سمنان

رفع مشکل 267 واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان سمنان

تیتو/سمنان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرایی شدن 75 درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

یادگار احمدی امروز (24 اردیبهشت ماه) در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پارسال با برگزاری 73 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات 267 واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان شامل واحدهای صنعتی و معدنی، کشاورزی، گردشگری و اصناف تولیدی در این جلسات بررسی شد و در راستای رفع موانع، 478 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید.

وی بیان کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل 20 درصد مصوبات مربوط به تامین مالی و تسهیلات، 26 درصد مربوط به امور زیربنایی، سه درصد مربوط به امور مالیاتی، سه درصد مربوط به تامین اجتماعی و بقیه مربوطه سایر موارد است که برای 75 درصد مصوبات اقدام شده و 25 درصد نیز در دست اقدام است.

او همچنین از بررسی مشکلات 10 واحد تولیدی استان در این جلسه خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک های عامل برگزار شد مشکلات و موانع بانکی و مالیاتی و گمرکی واحدهای تولیدی استان بررسی شد.

احمدی افزود: ارایه گزارش درباره پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان و ارایه گزارش کارگروه جهش تولید توسط اداره کل صمت استان از دیگر دستور کار این جلسه بود.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع مشکل 267 واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع مشکل 267 واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان سمنان"، کلیک کنید.