دوربین دست دوم کانن 5D Mark II

نمای کلی

در آگوست 2005، Canon با معرفی دوربین Canon 5d mark ii خود، دسته جدیدی را در بین دوربین های DSLR تعریف کرد. به لطف قیمت دوربین Canon 5D Mark II، به سرعت محبوب شد. زیرا اگر می‌خواهید یک دوربین فول فریم برای استفاده با لنزهای کانن خود داشته باشید و نمی‌خواهید از دوربین‌های سنگین استفاده کنید، 5D تنها گزینه شما بود. حالا برای اینکه دوباره پیش قدم شود، نسخه به روز شده 5D را معرفی کرده است.

دوربین 5D Mark II مورد استفاده یک دوربین SLR کارآمد مجهز به سنسور CMOS 21.0 مگاپیکسلی است. پردازنده استفاده شده در این دوربین DIGIC 4 است که همراه با سنسور CMOS خود می تواند ادعا کند که می تواند با سرعت 3.9 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین دیجیتال دست دوم Canon مدل 5D mark ll با رزولوشن 1080×1920 پیکسل فول اچ دی. همچنین یک جک 3.5 میلی متری برای افزودن میکروفون خارجی به این دوربین وجود دارد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش دوربین Canon 5D Mark 2 3.0 اینچی است. سطح شفافیت و روشنایی این نمایشگر در شرایط مختلف به صورت خودکار تنظیم می شود. به همین دلیل عمر باتری دوربین افزایش می یابد.

توابع دیگر

Canon 5D mark ll با لنز کیت 24-105 عرضه می شود. این لنز دارای لرزشگیر داخلی است و تصاویر واضح تری ارائه می دهد. مدت زندان (زمان مفید از تعداد زندان) این دوربین 150 هزار بار اعلام شده است. سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای یکی دیگر از ویژگی های موثری است که می توان در این دوربین به آن اشاره کرد

در مقایسه با مدل قبلی، دوربین 5D Mark 2 طراحی کمی جدید دارد و دارای صفحه نمایش برای کنترل سریع یا تنظیمات سریع است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به تنظیمات کاربر قابل شخصی سازی اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد خیلی سریع حالت را از یک محیط به محیط دیگر تغییر دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن 5D Mark II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن 5D Mark II"، کلیک کنید.