دوربین دست دوم کانن 100D

بررسی اجمالی

دوربین کانن 100D

این دوربین یکی از کوچکترین دوربین های SLR در جهان است و سرعت عملکرد آن کمتر از دوربین های SLR بزرگتر نیست. سنسور جدید 18 میلیون پیکسلی APS-C CMOS دوربین و پردازنده DIGIC 5 آن تصاویری با جزئیات واضح و واضح ایجاد می کنند. محدوده حساسیت (ISO) این دوربین در حالت عکس (قابل تقویت تا 25600) بین 100 تا 12800 و در حالت فیلمبرداری بین 100 تا 6400 (قابل تقویت تا 12800) است.

این دوربین می تواند تا 4 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. سیستم فوکوس خودکار Hybrid CMOS AF II قادر به فوکوس خودکار با دقت بالا در حالت Live View هنگام گرفتن عکس و فیلم است. دوربین می تواند با کیفیت Full HD عکس بگیرد و در این حالت سیستم Movie Servo AF که با لنزهای STM کار می کند فوکوس خودکار سریع، صاف و بی صدا را فراهم می کند. این دوربین علاوه بر چشمی اپتیکال عالی، دارای صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی است که می توان انواع تنظیمات را از آن اعمال کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن 100D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن 100D"، کلیک کنید.