دوربین دست دوم نیکون D7200

نمای کلی

اگر به دنبال ارتقاء از یک دوربین اصلی به یک دوربین رده بالا هستید، دوربین Nikon D7200 استفاده شده قطعا یکی از بهترین گزینه های موجود است. قیمت دوربین کارکرده نیکون D7200 کاملا مناسب است. این دوربین محبوب حدود دو سال پس از معرفی D7100، جانشین آن D7200 عرضه شد. البته به نظر می رسد که این تولید بیشتر شبیه یک به روز رسانی بزرگ و رفع اشکال است.

دوربین دست دوم نیکون D7200 یکی از بهترین دوربین های DSLR با سطح کیفی مناسب در بازار دوربین های حرفه ای است. این دوربین با ویژگی های جالب و منحصر به فرد و البته سنسور فوق حرفه ای و سیستم فوکوس خودکار عالی بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد که به این معنی است که در قبال پول خود دوربینی با ارزش عالی دریافت می کنید. D7200 دارای سنسوری با وضوح 24.2 میلیون پیکسل است که از سنسور 24.1 پیکسل D7100 بزرگتر است. در حالی که بدنه هر دو تقریبا یکسان و با وزن و ابعاد و نوع منظره یاب یکسان است.

با توجه به قیمت دوربین نیکون d7200 کارکرده، این دوربین حرفه ای دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی با Anti-Aliasing Filterless (نوعی فیلتر مکانیکی که کاملاً سنسور را می پوشاند) دارد که جزئیات عکس شما را با دقت و ظرافت ویرایش می کند تا بهتر عکس بگیرید. تصاویر

فیلترهای Anti-Aliasing برای جلوگیری از اثرات موآر (پدیده ای در عکاسی که زمانی رخ می دهد که تراکم تصاویر تکراری بیشتر از تراکم پیکسلی سنسور باشد) یا تداخل هنگام عکاسی از بافت ها. از مدل های مناسب استفاده می کند. اما در طول تولید D7100، نیکون ادعا کرد که به دلیل تراکم پیکسلی بالای سنسور دستگاه، تداخل موآر یا مشابه آن بعید است.

برخی از پیشرفت های قابل توجه در D7200 که می توان به آن اشاره کرد، ارتقاء پردازنده داخلی دوربین به مدل جدید و قدرتمند Expeed 4 است. به 7 فریم در ثانیه می رسد. اما پردازنده قدرتمند این دوربین بسیار ظریفتر با سرعت بالاتری به کار خود ادامه می دهد. نیکون ادعا می کند که D7200 قادر است 100 عکس JPEG یا 27 عکس با فرمت Raw بگیرد. اگرچه لازم به ذکر است که این ارقام برای فایل های کوچک 12 بیتی هستند، نه فایل های 14 بیتی که توسط کسانی که به دنبال کیفیت بالا و کلاس برتر هستند ترجیح داده می شوند.

علاوه بر افزایش نرخ فریم، حالت Crop 1.3x چندین ویژگی مفید دیگر نیز دارد. این حالت هنگام انتخاب لنز دستان شما را بسیار باز می گذارد، به عنوان مثال برای عکاسی از یک سوژه خاص، مانند عکاسی از حیات وحش یا عکاسی ورزشی و حرکتی، رزولوشن 24 میلیون پیکسل محدوده وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که می توانید تصاویر خود را در اندازه های بزرگ چاپ کنید. با کیفیت عالی و همچنین به این معنی است که 51 نقطه فوکوس خودکار به جای اینکه در مرکز با هم قرار گیرند، کل فریم را پوشش می دهند. D7200 دارای محدوده حساسیت (ISO) بین 100 تا 25600 است همچنین تنظیمات توسعه Hi BW1 و Hi BW2 وجود دارد که دامنه حساسیت دوربین شما را تا ISO 102400 افزایش می دهد. البته این تنظیمات فقط در حالت JPEG موجود هستند و تصاویر تک رنگ ایجاد می کنند.

D7200 را می توان به شرح زیر توصیف کرد:

  • سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای عالی
  • سنسور 24.2 مگاپیکسلی AA بدون فیلتر (Anti-Aliasing بدون فیلتر)
  • با سرعت 6 فریم بر ثانیه عکس می گیرد
  • صفحه نمایش 3.2 اینچی، 1229000 نقطه
  • فیلمبرداری 1080p Full HD
  • اتصال Wi-Fi و NFC
  • عمر باتری عالی برای تقریبا 1100 عکس
  • بدنی بادوام و سالم

در مقابل:

  • صفحه نمایش ثابت
  • صفحه نمایش غیر لمسی
  • فوکوس در هنگام عکاسی نسبتا کند است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم نیکون D7200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم نیکون D7200"، کلیک کنید.