دوربین دست دوم نیکون D7100

نمای کلی

Nikon D7100 مورد استفاده در 20 فوریه 2013 همراه با کنترل از راه دور بی سیم Nikon WR-1 عرضه شد. نیکون پس از وقفه ای طولانی از دوربین های 12 تا 16 مگاپیکسلی DX و FX، به کانن اجازه داد تا با هر دوربین جدیدی که معرفی می کند، از جمله ترون، بازار را در اختیار بگیرد.

در نهایت نیکون با معرفی دوربین ۳۶ مگاپیکسلی فول فریم D800 ضربه سنگینی به کانن وارد کرد. از زمانی که نیکون روی یک رول مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین‌های با وضوح بالا را یکی پس از دیگری منتشر می‌کند، اجازه نداده است که رقبا فراگیر شوند. تا به امروز، کل طیف دوربین های DX از رده پایین تا رده بالا دارای سنسورهای 24 مگاپیکسلی APS-C هستند و پادشاه بی چون و چرای وضوح، Nikon D800، هنوز در بازار بی بدیل است. در نگاهی به گذشته، کانن همیشه از نظر وضوح نسبت به نیکون برتری داشته است. با این حال، به نظر می رسد نیکون کیفیت پیکسل را بر کمیت ترجیح می دهد.

بررسی کنید دوربین نیکون D7100

کانن و نیکون اخیراً جای خود را عوض کرده اند. اکنون Canon در حال کاهش است در حالی که نیکون برای کیفیت پیکسلی بهتر تلاش می کند. حتی قبل از عرضه Nikon D7100، بسیاری از منتقدان می دانستند که هدف نیکون دوربینی با سنسور با وضوح بالا است. از آنجایی که D3200 و D5200 قبلاً معرفی شده بودند، سنسورهای 24 مگاپیکسلی داشتند. از لحاظ تاریخی، نیکون از سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه‌ای Multi-CAM 3500 خود فقط در دوربین‌های DSLR FX و DX گران‌قیمت خود استفاده کرده است.

در نتیجه، تنها دوربین‌های DX که دارای این سیستم فوکوس خودکار بودند، دوربین‌های Nikon D300/D300s بودند، دوربین‌هایی که به‌طور خاص برای عکاسی اکشن و ورزشی طراحی شده‌اند. هنگامی که D7000 وارد بازار شد و جایگزین D90 شد، مشخص بود که نیکون به سمت محصولات نیمه حرفه ای حرکت می کند و ویژگی های بالاتر و ساخت بهتری را ارائه می دهد. در همان زمان، سازندگان ژاپنی اطمینان حاصل کردند که سری دوربین‌های Nikon D7100 با دوربین‌های باکیفیت D300 رقابت نمی‌کنند، زیرا از چندین جنبه مانند سیستم فوکوس خودکار، بافر، ساخت و ساز (حتی با استفاده از مواد سخت‌تر نسبت به مدل‌های قبلی پایین‌تر است. بیشتر).

ارگونومی نیکون با معرفی دوربین نیکون D7100 دوباره انتظارات را بالا برد و بسیاری را سردرگم کرد. سیستم فوکوس خودکار پیشرفته Multi-CAM 3500 که در دوربین های فول فریم مانند Nikon D800 و D4 استفاده می شود، راه خود را به D7100 باز کرده است، چیزی که بسیاری از ما انتظار دیدن آن را نداشتیم. اینکه آیا D7100 جایگزین D300s می شود یا نه، یک سوال باز باقی می ماند، زیرا هنوز در برخی زمینه های کلیدی مانند ظرفیت بافر و ارگونومی کوتاهی می کند. اما یک چیز ثابت شده است، D7100 بهترین دوربین DX است که نیکون تا به امروز ساخته است.

قیمت و خرید دوربین D7100

اگر قصد خرید دوربین دست دوم D7100 را دارید، قیمت دوربین دست دوم نیکون D7100 بسته به نوع لنز و تعداد عکس های گرفته شده در بازه 10 تا 25 میلیون تومان می باشد. برای خرید این دوربین حرفه ای با مشاورین سایت ما تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم نیکون D7100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم نیکون D7100"، کلیک کنید.