دستگیری نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان به اتهام اخذ رشوه – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

دستگیری نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان به اتهام اخذ رشوه - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

سید امیر احمدی در گفت وگو با خبرنگار تیتو، از تداوم برخورد با فساد اداری توسط دادستانی بهارستان خبر داد.

وی گفت: نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان به اتهام ارتشاء، اعمال نفوذ و سوءاستفاده از موقعیت شغلی بازداشت شده است.

احمدی با بیان اینکه پرونده متهم در زمان حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد افزود: متهم برای تغییر غیرقانونی کاربری اراضی کشاورزی با مالکان اراضی توافق و مبالغ نامشروعی را از مالکان اراضی اخذ می کرد.

دادستان بهارستان با بیان اینکه در صورت روشن شدن زوایای دیگر پرونده، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: احتمال دستگیری اشخاص دیگری در پرونده با تکمیل تحقیقات وجود دارد و دادستان با قاطعیت مبارزه با فساد اداری را ادامه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان به اتهام اخذ رشوه – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان به اتهام اخذ رشوه – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.