حذف دو کماندار ایران/ محمدی به مرحله یک هشتم رسید – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

حذف دو کماندار ایران/ محمدی به مرحله یک هشتم رسید - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان در آنتالیای ترکیه درحال برگزاری است و در بخش مردان، کمانداران کشورمان در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

محمدحسین گلشنی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف نماینده بحرین رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از یونان رفت و با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد.

فایز محمدی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از کویت رفت و با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده اسلواکی رفت و با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف نماینده سوید رفت و با 6 بر 4 به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

رضا شبانی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید. وی در دوم به مصاف نماینده سوییس رفت و با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حذف دو کماندار ایران/ محمدی به مرحله یک هشتم رسید – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حذف دو کماندار ایران/ محمدی به مرحله یک هشتم رسید – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.