
به گزارش خبرگزاری تیتو سبروس مقدم روایت می کند که محسن تنابنده سوژه ای تعریف کرد و همه روی آن توافق کردند سپس ماجرای شهاب سنگ کمپر ماشین پرنده و موقعیت ها و اتفاقات اضافه شد. این ها همه هزینه بر و زمان بر بودند و طبیعی است که نمی شد امروز قصه را نوشته و هفته دیگر کلید بزنیم.
به گزارش رکنا به عنوان مثال فرآیند ساخت اتوبوس را توضیح می دهم؛ از زمانی که آقای تنابنده مشخص کرد که یک اتوبوس در فیلمنامه اش دارد که باید تبدیل به محل زندگی شود تا زمانی که به اتوبوسی برسیم که بتواند در جاده حرکت کند و همه در آن بنشینند حدود ۶ ماه طول کشید.
*چقدر هزینه اش شد خیلی ها از ۱۰ میلیارد تا ۳۰ میلیارد تخمین زدند؟
به قیمت ها ورود نکردم اما ما ابتدا سعی کردیم از شرکت واحد یک اتوبوس اسقاطی بگیریم و روی آن کار کنیم که نشد. به هر حال فرآیند بروکراسی زمان بر بود. شرکتی این اتوبوس را به ما داد و حدود ۲ ماه پیمان قانع طراح صحنه سریال آن را تجهیز کرد. مخاطب «پایتخت» هر بار دوست دارد اتفاق جدیدی ببیند اگر مثلاً موتوری داریم که رحمت صاحبش است یک باکس با مدل خودش برایش طراحی می شود لباس ها و جزییات همه برای تماشاگر ما تازه هایی دارد که در همه فصل های «پایتخت» این کار انجام شده است. درنهایت از زمانی که نگارش شروع شد و آرش عباسی روی متن کار کرد تا به قسمت اول برسیم زمانی سپری شد چون بارها متن نوشته و توسط تنابنده تایید نمی شد و تغییر می کرد و بازنویسی می شد.
۲۴۵۲۴۵
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکذیب سیروس مقدم/ قیمت کمپر ارسطو «پایتخت» ۳۰ میلیارد تومان نبود، یک اتوبوس اسقاطی است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکذیب سیروس مقدم/ قیمت کمپر ارسطو «پایتخت» ۳۰ میلیارد تومان نبود، یک اتوبوس اسقاطی است"، کلیک کنید.