توجه توامان به پژوهش و نیاز های معیشتی دو بال دانشگاه آزاد برای توسعه

توجه توامان به پژوهش و نیاز های معیشتی دو بال دانشگاه آزاد برای توسعه

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: توجه توامان به آموزش، پژوهش و نیاز های معیشتی و اقتصادی دو بال دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه و تعالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتو، نشست هم اندیشی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استان با اعضای هییت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حسن سلطانی، معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با اشاره به فعالیت های انجام شده در این دانشگاه اظهار کرد: توجه توامان به آموزش و پژوهش در کنار توجه به نیاز های معیشتی و اقتصادی دو بال مهم دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه و تعالی این مجموعه علمی، فرهنگی و آموزشی است.

وی با اشاره به ویژگی های تحسین برانگیز همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: نظم، انضباط، قانون مندی و توجه به استاندارد های آموزشی و پژوهشی از ویژگی های این واحد دانشگاهی است.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان این موضوع که این دانشگاه و به تبع آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان روند رو به رشدی را دنبال می کنند، مطرح کرد: توجه رییس این دانشگاه به کیفیت آموزشی و استاندارد های اداری باعث اقبال بیشتر مخاطبان به دانشگاه آزاد اسلامی استان شده به گونه ای که امروز بیشتر مخاطبان تمایل به ادامه تحصیل و یا تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند.

آینده دانشگاه آزاد اسلامی روشن تر از گذشته خواهد بود

معاون توسعه منابع انسانی استان فارس نیز با برشمردن فعالیت حوزه های اداری و مالی مجموعه دانشگاهی استان اعم از نظم و انضباط اداری و پرداخت حق سنوات و مدیریت در پرداخت حقوق و دستمزد گفت: وظیفه ما حفظ شان همکاران با توجه به منابع موجود بوده و در صورتی که بتوانیم شرایط استاندارد نسبت دانشجو به کارمند را بهینه کنیم؛ قطعاً به وضعیت بسیار مطلوب تر مالی خواهیم رسید.

ابوالفضل جمالی با تشکر از ارایه راهبرد های کلان توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: قطعاً آینده دانشگاه آزاد اسلامی روشن تر از گذشته خواهد بود و امید است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز پیشرفت های محسوسی را در زمینه های مختلف در آینده نزدیک شاهد باشیم.

مهدی زارع رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری این واحد دانشگاهی ارایه کرد و در ادامه استادان و کارکنان حاضر در مراسم مطالب خود را درباره مباحث مختلف مطرح کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توجه توامان به پژوهش و نیاز های معیشتی دو بال دانشگاه آزاد برای توسعه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توجه توامان به پژوهش و نیاز های معیشتی دو بال دانشگاه آزاد برای توسعه"، کلیک کنید.