تمرینات انفرادی گزینه محبوب نکونام

تمرینات انفرادی گزینه محبوب نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که هنوز تیم فصل آینده‌اش را مشخص نکرده و فعلا مشغول تمرینات انفرادی است. او که در میانه فصل گذشته به پیکان پیوست، در مجموع فصل قبل ۳۰ بازی برای نساجی و پیکان انجام داد و یک گل و ۶ پاس گل در تمامی رقابت‌ها ثبت کرد. هافبک سابق استقلال و فولاد یکی از گزینه‌های مدنظر جواد نکونام برای تقویت استقلال در زمستان بود که به خاطر پافشاری عجیب سرمربی آبی‌ها برای جذب همزمان او و چند بازیکن دیگر، پروژه بازگشتش به جمع آبی‌ها منتفی شد و خودش هم ترجیح داد بعد جدایی از نساجی، فوتبالش را در پایتخت ادامه دهد.

اسماعیلی ۳۰ ساله تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارد و به اطرافیانش گفته قصد دارد وقتی تیم آینده‌اش را انتخاب کرد، از لحاظ بدنی عقب نماند. با توجه به اینکه وی بازیکن آزاد محسوب شده و مشکلی بابت دریافت رضایتنامه ندارد، تصمیم گرفته در آرامش کامل تیم فصل بعدش را انتخاب کند و به همین دلیل درحال بررسی پیشنهاداتش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرینات انفرادی گزینه محبوب نکونام" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرینات انفرادی گزینه محبوب نکونام"، کلیک کنید.