تغییر قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد

گروه خودروسازی زامیاد در آخرین اطلاعیه منتشر شده ضمن اشاره به صورتجسله نحوه قیمت گذاری خودرو امور صنایع وزارت صمت در سال 1399 و جلسه اخیر این شرکت، قیمت جدید سه محصول خود (سه مدل وانت نیسان) را اعلام کرده است.

به گزارش تیتو، مجید آقایی- سرپرست گروه صنعتی زامیاد که زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا، فعالیت می کند، در اطلاعیه ای که خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس ارسال کرده، قیمت جدید سه محصول خود را اعلام کرده است.

طبق آنچه که در این اطلاعیه ذکر شده است، عطف به صورتجلسه نحوه قیمت گذاری خودرو معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاریخ 1399/04/02 و همچنین صورتجلسه هییت مدیره این شرکت در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شده است.

بر اساس جدول این اطلاعیه وانت نیسان تک سوز آپشنال با 43 میلیون تومان افزایش قیمت (نسبت به قیمت مصوب سال 1402) به 560 میلیون تومان رسیده است.

وانت نیسان تک سوز آپشنال (با موتور m24 پلاس) با 36 میلیون تومان افزایش با قیمت جدید 579 میلیون تومان در سال جاری عرضه خواهد شد.

در نهایت وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال 622 میلیون تومان تعیین قیمت نهایی شده است که نسبت به قیمت سال گذشته خود، 68 میلیون تومان مشمول افزایش قیمت شده است.

تغییر قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد"، کلیک کنید.