ترافیک در محورهای سمنان سنگین شد/ بیشترین تردد در جاده مشهد-تهران – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

ترافیک در محورهای سمنان سنگین شد/ بیشترین تردد در جاده مشهد-تهران - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتو، از وقوع ترافیک سنگین در راه‌های اصلی استان سمنان به ویژه کریدور اصلی مشهد- تهران خبر داد و ابراز کرد: همزمان با شامگاه جمعه و پایان پیک تردد زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر، کریدور اصلی مشهد- تهران در محدوده استان سمنان را ترافیک سنگین روبرو شده است.

وی افزود: علیرغم تمام توصیه‌ها بازهم گروه بزرگی از مسافران بازگشت خود از مشهد مقدس را به ساعات پایانی روز جمعه موکول کرده و در نتیجه شاهد ترافیک سنگین در جاده‌های استان سمنان هستیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع ترافیک سنگین در ورودی و خروجی‌های شهرهای استان خبر داد و گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود در این شرایط صبوری کرده و از عجله پرهیز کنند.

بزرگی از رانندگان خواست تا در استراحتگاه‌های بین راه‌های استان سمنان توقف داشته و استراحت کنند و افزود: بزرگترین عامل تصادفات جاده‌ای در استان سمنان خواب آلودگی و خستگی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک در محورهای سمنان سنگین شد/ بیشترین تردد در جاده مشهد-تهران – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک در محورهای سمنان سنگین شد/ بیشترین تردد در جاده مشهد-تهران – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.