تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در ناحیه یک

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در ناحیه یک

شهردار ناحیه یک منطقه 20 از برخورد قاطع شهرداری و دستگاه قضایی با ساخت سازهای غیر مجاز سطح ناحیه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تیتو، حمیدرضا حیدری شهردار ناحیه یک منطقه 20 از برخورد قاطع شهرداری و دستگاه قضایی با ساخت سازهای غیر مجاز سطح ناحیه خبر داد.

حیدری افزود : بعداز صدور رای تخریب کمیسیون ماده صد شهرداری واخذ دستور قضایی ضمن هماهنگی یگان اجراییات منطقه، معاون ناحیه به همراه عوامل واحد کنترل و نظارت اداره شهرسازی شهرداری ناحیه یک در اجرای طرح پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، با بکار گیری یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی نسبت به تخریب 1200 متر مربع بنا در خیابان نبی پور اقدام نمودند.

وی در حاشیه تخریب این بنای غیرمجاز گفت: تمام توان خود را برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز به کار می گیریم و در مکان هایی که پیشگیری از احداث بنای غیرمجاز صورت نگیرد مطمینا نسبت به برخورد قانونی با متخلفین و تخریب ساخت و ساز غیر مجاز اقدام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در ناحیه یک" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در ناحیه یک"، کلیک کنید.