تجارب موفق در زمینه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی استفاده شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

تجارب موفق در زمینه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی استفاده شود - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با فرآیندها و مقررات بازآفرینی شهری خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی برگزار شد، گفت: احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در خراسان شمالی دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: بحث بازآفرینی شهری با در نظر گرفتن و حفظ آثار تاریخی و میراث فرهنگی از نیازهای اساسی برای استفاده و منتفع شدن مردم و آیندگان در خراسان شمالی پیگیری می‌شود.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تاکنون در زمینه بازآفرینی اقدامات بسیار خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد و تسریع در امر با هماهنگی بیشتر محقق می‌شود.

حسین نژاد تصریح کرد: موضوع بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجارب موفق در زمینه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی استفاده شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجارب موفق در زمینه بازآفرینی شهری در خراسان شمالی استفاده شود – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.