تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار تیتو اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارایه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول 3500 متر، لوله سایز 63 اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول 500 با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن 50 مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ 170 میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.