بلینگام و رد رابطه سردش با ستاره‌های رئال

بلینگام و رد رابطه سردش با ستاره‌های رئال

هافبک رئال مادرید شایعات در مورد رابطه سردش با کیلیان ام‌باپه، رودریگو و وینیسیوس را رد کرد.

به گزارش تیتو، جود بلینگام در این فصل سه بازی برای رئال مادرید انجام داده و هیچ گلی به ثمر نرسانده است. او فصل قبل ستاره رئال بود و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد. 

به گزارش اکسپرس، در شرایطی که شایعاتی درباره روابط سرد بین بلینگام و ستاره‌های دیگر رئال به گوش می‌رسید، این بازیکن انگلیسی گفت: در شبکه‌های اجتماعی خواندم که افرادی سعی دارند بین من و ام‌باپه، رودریگو و وینیسیوس موج منفی ایجاد کنند. حقیقت این است که ما دوستان بسیار خوبی در داخل و خارج از زمین هستیم.

کیلیان ام‌باپه در هفت بازی برای رئال پنج گل به ثمر رسانده است و با این تیم قهرمانی در سوپرکاپ اروپا را به دست آورد.

دیشب (سه‌شنبه) مدافع عنوان قهرمانی به سختی و با نتیجه ۳ بر یک از سد اشتوتگارت گذشت. در نیمه دوم ام‌باپه مادریدی‌ها را پیش انداخت و اولین گلش را برای این تیم در لیگ قهرمانان به ثمر رساند اما اونداو گل تساوی را خیلی زود به ثمر رساند تا در دقایق پایانی رئالی‌ها با گل‌های رودیگر و اندریک به اولین ۳ امتیاز خود برسند.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بلینگام و رد رابطه سردش با ستاره‌های رئال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بلینگام و رد رابطه سردش با ستاره‌های رئال"، کلیک کنید.