اهداف برگزاری دوره تربیت مدرس طرح استادان و جهاد فرهنگی دانشگاه‌ آزاد چیست؟

اهداف برگزاری دوره تربیت مدرس طرح استادان و جهاد فرهنگی دانشگاه‌ آزاد چیست؟

دومین دوره حضوری تربیت مدرس طرح استادان و جهاد فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی با اهداف شناخت خدا، خودباوری و استقلال جامعه اسلامی، همراهی علم با اخلاق و کاربرد صحیح علم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتو، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرسه تدریس، دومین دوره حضوری تربیت مدرس طرح استادان و جهاد فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی ویژه اعضای هیئت علمی گروه معماری، هنر و فنی و مهندسی به میزبانی واحد قزوین برگزار شد.

شناخت خدا و توجه به او، خودباوری و استقلال جامعه اسلامی، همراهی علم با اخلاق و کاربرد صحیح علم از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

همچنین در این طرح آموزش تدریس دروس تخصصی به فراگیران به‌خصوص دانشجویان براساس خداباوری، دین‌باوری و خودباوری صورت می‌گیرد و تدریس نیز با جهت‌گیری الهی فرهنگی انجام می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهداف برگزاری دوره تربیت مدرس طرح استادان و جهاد فرهنگی دانشگاه‌ آزاد چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهداف برگزاری دوره تربیت مدرس طرح استادان و جهاد فرهنگی دانشگاه‌ آزاد چیست؟"، کلیک کنید.