اعزام ۲۵۰ روحانی و مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام طی ایام محرم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

اعزام ۲۵۰ روحانی و مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام طی ایام محرم - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، حجت الاسلام علی رحیمی اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۰ مبلغ غیر بومی و اعزامی حوزه علمیه قم و مابقی نیز از مبلغان بومی استان بوده که تا ۱۲ ماه محرم در مناطق مختلف استقرار و فعالیت دارند.

وی، تصریح کرد: روحانیون و مبلغان دینی در ماه محرم به منظور برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی از جمله سخنرانی، بیان احکام، امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مراسم عزاداری و نوحه سرایی و همچنین پاسخگویی به شبهات فکری و اعتقادی به این استان اعزام می‌شوند.

رحیمی به برگزاری محافل عزاداری سیدالشهدا (ع) در این استان اشاره کرد و ادامه داد: این محافل به همت ۴۰۰ هیأت مذهبی فعال در مناطق مختلف این استان برگزار خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: به منظور آماده سازی هیأت‌های مذهبی برای برگزاری محافل محرم حسینی نشست‌های توجیهی با این هیأت‌ها پیش از ماه محرم در تمامی ۱۲ شهرستان استان برگزار شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام ۲۵۰ روحانی و مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام طی ایام محرم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام ۲۵۰ روحانی و مبلغ دینی به مناطق مختلف ایلام طی ایام محرم – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.