استقلال و خودکفایی ملت ایران بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) بود

استقلال و خودکفایی ملت ایران بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) بود

رییس دانشگاه نیما محمودآباد عنوان کرد: بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار جهانی، حفظ استقلال و خودکفایی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتو، به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، نشست بصیرتی اندیشه های امام خمینی در سالن اجتماعات مرکز محمودآباد برگزار شد.

رییس دانشگاه نیما محمودآباد در این مراسم اظهار کرد: از امتیازات امام راحل این بوده که یک انسان تکلیف گرا بود و در امور و فعالیت هایش نیاز به مقدمه چینی نداشت و پست را به عنوان منصب نمی دید، بلکه به عنوان امانت می دید

استقلال و خودکفایی ملت ایران بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) بود

مهدی مهدوی بیان کرد: امام خمینی(ره) انسانی بسیار عاقل، حکیم، فرزانه، عاقبت اندیش و صبور بود و حقیقتاً برای انسانیت و شخصیت بی نظیری مانند امام جا دارد همه ساله از صفات و خصایص اخلاقی و رهبری دینی ایشان سخن گفته شود تا جهانیان بیشتر و بهتر از وجود و برکات او استفاده کنند.

وی یادآور شد: بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار جهانی، حفظ استقلال و خودکفایی ملت ایران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال و خودکفایی ملت ایران بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال و خودکفایی ملت ایران بزرگ ترین آرمان و دستاورد امام خمینی(ره) بود"، کلیک کنید.