ازدحام جمعیت و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه های امدادی هلال احمر

ازدحام جمعیت و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه های امدادی هلال احمر

مسیول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران از ازدحام جمعیت و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه های امدادی هلال احمر خبر داد.

به گزارش تیتو، عالیشوندی – مسیول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران گفت: با توجه به ازدحام جمعیت پس از اقامه نماز و هنگام خروج عزاداران از دانشگاه تهران و در طول مراسم تشییع، تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه ها و تیم های امدادی حاضر در مراسم تهران افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در طول مراسم تشییع، تعداد عزاداران مراجعه کننده به پایگاه ها و تیم های امدادی حاضر در مراسم تهران به 414 افزایش یافته است.

به گفته وی، تا ساعت 10:15 امروز،  414 نفر با مراجعه به پایگاه ها، اتوبوس آمبولانس ها و تیم های امدادی و درمانی هلال احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی شامل سرم تراپی و … بهره مند شدند.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ازدحام جمعیت و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه های امدادی هلال احمر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ازدحام جمعیت و افزایش تعداد مراجعه کنندگان به پایگاه های امدادی هلال احمر"، کلیک کنید.