ابهر می‌تواند جزو شهرهای خلاق باشد

ابهر می‌تواند جزو شهرهای خلاق باشد

تیتو/زنجان شهردار ابهر گفت: این شهر در حال طی کردن دوران گذر خود بوده و از شهرهایی است که می‌تواند جزو شهرهای خلاق در همه حوزه‌ها باشد.

رضا حیدری امروز (یکشنبه، ۲۱ مرداد ماه) در نشستی خبری که به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل حساس و سخت در دنیاست، اظهار کرد: تعهد، وفاداری، صداقت، مطالبه‌گری و شفاف‌سازی با حضور خبرنگاران است که محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایه فعالیت خبرنگاران شاهد افزایش مطالبه‌گری و افزایش مشارکت مردمی در جامعه خواهیم بود، تاکید کرد: خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین نقش‌آفرین هستند.

او با اشاره به جنایاتی که در غزه در سایه سکوت مجامع جهانی در حال رخ دادن است، گفت: در راه انعکاس مظلومیت مردم فلسطین و بویژه غزه، خبرنگاران بسیاری به شهادت رسیده‌اند. خبرنگارانی که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مانع فعالیت آنها علیه این رژیم و افشاگری جنایت‌های آنها باشد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و نقد منصفانه از مواردی است که باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد، افزود: در بحث اطلاع‌رسانی، وقتی نقد منصفانه و به دور از تعصبات خاص باشد همواره مورد توجه است. در همین راستا شهرداری از نقدهای سازنده استقبال می‌کند.

او با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف شهری، بیان کرد: شهری مسیر روبه رشد خود را تجربه خواهد کرد که مشارکت مردم را داشته باشد.

شهردار ابهر با بیان اینکه با حمایت شورا و سیاستگذاری‌هایی که در بحث مدیریت شهری داشته‌اند همه پروژه‌ها باید دارای پیوست فرهنگی باشند، ادامه داد: توجه به نقش مردم و مردم‌محور بودن، برنامه‌محوری و تدوین برنامه‌ها براساس نیازهای آینده شهر، از اولویت‌هایی است که توسط شورا و شهرداری دنبال می‌شود.

حیدری با بیان اینکه شهر خلاق، شهری است که تمام فرصت‌ها از شهرسازی گرفته تا بحث‌بای اجتماعی، سیاسی و زیست محیطی در آن مطرح است، اظهار کرد: توجه به این قبیل فرصت‌ها کمک می‌کند تا شهر رشد پایدار داشته باشد.

وی با توضیح اینکه شهرداری نهاد عمومی غیردولتی و نهادی درآمد – هزینه‌ای است، افزود: در شهرداری برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است به‌طوری که اکنون ۸۵ فقره پروژه در سامانه ستاد تعریف کرده‌ایم‌.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابهر می‌تواند جزو شهرهای خلاق باشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابهر می‌تواند جزو شهرهای خلاق باشد"، کلیک کنید.