آتش‌افروز جنگل‌های لرستان ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

آتش‌افروز جنگل‌های لرستان ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه شد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، با پیگیری‌های مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلفان، رئیس دادگاه عمومی بخش «کاکاوند» دلفان یکی از عوامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع را نقره‌داغ کرد.

فردی که مبادرت به آتش‌سوزی عمدی در سطح جنگل‌ها و مراتع کرده بود، موضوع شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلفان واقع شد که رئیس دادگاه عمومی بخش «کاکاوند» در اقدامی تحسین‌آمیز، فرد متخلف را به مبلغ ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان جریمه کرد.

این تنها گوشه‌ای از جرایم سخت دستگاه قضا است و تمام عواملی که عامدانه جنگل‌ها و مراتع استان را به آتش کشیدند، بدانند چنین سرنوشت تلخی در انتظار آنها است و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با احدی مماشات نخواهد کرد و به‌زودی دیگر عوامل عمدی حریق‌ها در سطح استان نیز به دست دستگاه عدالت سپرده خواهند شد تا دستگاه قضا برای سزای عمل ناجوانمردانه آتش‌زدن مراتع و جنگل‌ها با آنان برخورد قاطع و قانونی به عمل آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش‌افروز جنگل‌های لرستان ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش‌افروز جنگل‌های لرستان ۱۱.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جریمه شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.