وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روسای بیمارستان ها را فرماندهان نظام سلامت خواند و بر لزوم ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در جهت جلب رضایت بیماران در بیمارستان ها تاکید کرد.
به گزارش تیتو، دکتر بهرام عین اللهی در نشست روسای بیمارستان های منتخب استان های تهران و البرز که در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: مدیر یک مجموعه حیاتی مانند بیمارستان، باید فرآیندها و نیازها را به خوبی بشناسد تا بتواند با منابع محدود، بهترین خدمات را ارایه کند.
وی افزود: توقع مردم برای دریافت خدمات کیفی بالا و از طرفی، منایبع ما اندک و محدود است، بنابراین مدیریت منابع، اهمیت قابل توجهی دارد که باید با شرایط و ظرفیت های موجود تنظیم شود.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما باید ایجاد بیمارستانی در تراز تمدن اسلامی، ایران و جمهوری اسلامی باشد.
عین اللهی، مولفه هایی مانند مدیریت منابع انسانی، پاسخگویی، ارتقای بهره وری، ایجاد شفافیت، پایبندی به اخلاق، معنویت گرایی، رعایت حریم خصوصی بیماران، حضور جهادی و میدانی در صحنه و رعایت استانداردها را از مولفه های ایجاد بیمارستان در تراز تمدن اسلامی، ایرانی و جمهوری اسلامی ذکر کرد.
وی یادآور شد: بیمارستان ها باید دوستدار خانواده و کرامت انسان ها باشند و کرامت مردم باید حفظ و رعایت شود .
وزیر بهداشت با ذکر مثالی در این خصوص گفت: باید مدیریت کیفیت را سرلوحه قرار داد؛ چرا که گاهی با تغیییر یک فرآیند، بسیاری از مشکلات حل می شود.
به گزاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر عین اللهی در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمن در خاکریزها قابل مشاهده بود اما در حال حاضر و در جنگ نابرابر اقتصادی، هدف های دشمن و ابزار آن تغییر کرده است و در چنین شرایطی باید در مقابله دشمن با هوشیاری و درایت عمل کرد.
پایان خبر تیتو
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران"، کلیک کنید.